Sunday 11 May 2014

Remembering the loved ones


5 comments:

  1. cat de mult m-a odihnit aceasta imagine,cu miile ei de fire-posibilitati, acum, cand am atata nevoie de odihna, de soare...si cum inelele ei sarbatoresc aceasta, ce inel frumos are, chihlimbariul cel mai pur,imi vine sa soun,in apropierea colierului meu de chihlimbar, pe care il voi purta maine, ca sa fiu, o clipa lunga si aurie,in odihna ei. atata liniste, cum se lasa,dintr-odata,intr-o bucatarie dupa-amiaza (sau pe un balcon)

    ReplyDelete
  2. da, toate acele inele. l-ai observat pe cel legat ca bratara? ;-)

    ReplyDelete
  3. nu numai ca l-am vazut, dar mi s-a parut chira ca sunt doua:)-e umbra reflectata sub soare-si, ma gandesc in aceasta zi ploioasa, ce binecuvantare soarele,nu, cum multiplica el viata,si auriul, facandu-l aureola:)
    who is she?:)

    ReplyDelete
  4. mi se pare ca lumina si umbrele impletesc, la nesfarsit, un navod in care sa o tina captiva, mangaind-o asa cum nimic omenesc nu poate mangaia

    ReplyDelete
  5. ce frumos ai spus, da, un navod in care totul se vindeca.

    ReplyDelete

Things I should know

My photo
Starea ta naturala (perfecţiunea) nu este nici entuziasmul, nici descurajarea. Starea ta naturală este liniştea. * Iubirea musei nu e pasională, e totală. Musa cunoaşte ceva asemănător adoraţiei, dar mai adânc, mai liniştit. Vă scriu din altă lume... * (Gellu Naum: Calea Şearpelui)

Things you should know


All photographs and texts belong to me unless otherwise noted.