Friday 9 January 2015

A brief moment...



















2 comments:

  1. ceea ce m-a miscat mai mult decat orice cand le-am vazut a fost ca , tocmai, mie nu mi s-a parut "a brief moment"-ci unul infinit; ca si cand poverile, frigul si anii ar fi niste punctisoare pe un drum pe care ti se pare ca il vezi, aparand o clipa, din neantul alb-sau asta este, asta ai vrut sa spui, ca dureaza putin, dar e ,totusi, atat de lung,nu?...sunt minunante aceste imagini, eu le cunosc atat de bine, adica am vazut, vad atat de multe care le seamana, ca un flash din kusturica...si intotdeauna ma gandesc la mainile oamenilor in frig si la ritmul inimii lor, printre fulgi.

    ReplyDelete
  2. este un moment scurt, a fost astfel, as fi vrut sa il fac sa dureze, as fi vrut sa opresc masina, sa il privesc mai mult pe acest om, cum aduce parca o alta lume in spate, cum se misca incet, printre santuri si cum, in fiecare zi, gesturile lui se repeta.
    si eu ma gandesc mereu la mainile lor, ce straniu... ma intreb ce as putea face sa le readuc finetea din copilarie si stiu ca in ele sta, cumva, scrisa toata istoria acestor oameni.

    ReplyDelete

Things I should know

My photo
Starea ta naturala (perfecţiunea) nu este nici entuziasmul, nici descurajarea. Starea ta naturală este liniştea. * Iubirea musei nu e pasională, e totală. Musa cunoaşte ceva asemănător adoraţiei, dar mai adânc, mai liniştit. Vă scriu din altă lume... * (Gellu Naum: Calea Şearpelui)

Things you should know


All photographs and texts belong to me unless otherwise noted.